grubasek

piątek, 16 lutego 2018

Hardcorowy zawrót głowy wyzwanie 2

Nasze prace

Renia



Małgosia




Marzenka P.






kicikicitata





Natalia F.





Magdalena B











Agnieszka





Ulcia K.






Ella




Ania Iwańska





Monika



Basia









Agatka Baran




Małgosia X





Ewinka











hubka38





Kochane! Dziękuję za wszystkie nadesłane prace. Oj, było trudno.

Mam nadzieję, że teraz będzie łatwiej :-)




etap 1- kolorowanie- digisek od Gosi :-) 




2) inspirujcie się banerkiem wedle woli- czekam na ukwiecone, zmotylkowane, zbiedronkowane, jajeczno-koszykowe prace:-D (to praca bez kolorowania, chyba, że ktoś chce)


Buziam!

PS Choróbsko mnie zmogło- leżę w wyrku i zdycham ;-/

13 komentarzy:

  1. O jak fajnie , super tematy , coś na pewno powstanie
    Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne:)
    zdrówka ech jakos mnie brało i przeszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne bazie ,dziękuję :-) Zdrowia życzę Ewciu ,kuruj się bo wiosna nadciąga :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdrówka Ci Ewuniu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kibicuje Wam z całego serca w tworzeniu karteczek. A Tobie Ewuniu szybkiego zdrowienia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka Ewciu!!!! A ja jutro szaleję w Krakowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia witaj w klubie zdechlaków ;).

    Super wyzwanie, podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  8. A papier od Potwora świetnie wygląda na fakturowym wizytówkowym :-)Ja drukowałam tylko na gładkim do laserówki ,muszę wypróbować nowe wersje :-)

    OdpowiedzUsuń