grubasek

sobota, 5 sierpnia 2017

jestem i dokończyłam:-D

Dziewuszki kochane!
Z niewielkimi przygodami dotarłam do domu o 2 w nocy!
Było super- pogoda wymarzona, choć mogłoby być mniej 35 czy 37 stopni:-)
Jednak, jadąc na leżycho do basenów, taka temperatura nie przeszkadza.(Minusem było to, że choć smarowałam ich co chwilę kremem z filtrem 50+ to i tak nie obło się bez wycieczki do apteki po panthenol).
Ostatni dzień przeznaczylismy na zoo- oczywiście ja nie wychodziłabym z oceanarium!

=============

Dziś dokończyłam karteczkę, która czeka od 2 tygodni:-D


digi faery ink, poziomki- stempel, kwiatuszki z papieru czerpanego i ecoliny, ale wychodzą mi średnio.

I jeszcze się pochwalę wyróżnieniem


Na koniec zapraszam do potwornego wyzwania- zajrzyjcie, klikając w banerek w prawym górnym rogu- pojawiło się już kilka prac! Nie bójcie się kolorować- gorąco zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu- super nagrody!

Buziam i piszcie, co u Was?



15 komentarzy:

  1. To już wiem nad czym dziś pracowałaś :) Makowa Panienka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza dziewczyna i kwiaty pięknie do siebie pasują tzn. ten stemplowy i maki :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka urocza jak zwykle a w oceanarium bylismy w maju we Wrocławiu i było niesamowicie!!! Pozdrowionka sle ze Dtarejo Sacza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu! Przeurocza jest ta Makowa Panienka - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie to wygląda! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka fantastyczna. Te kolory i panna wymalowana. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makowa panienka super i jeszcze truskawki, dla mnie bomba :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo letnia makowa panienka :D gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję kolejnego wyróżnienia! Poziomkowa panienka także śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia, kartka śliczna, a panienka na niej nieco egzotyczna 😃

    OdpowiedzUsuń