grubasek

poniedziałek, 16 stycznia 2017

Diabelskie szarości- podejście drugie


Sprawdzałam kilka razy i chyba nareszcie jest git kolorystyczny
 ;-D Zabawa u Danusi TUTAJ


Wybrałam ponownie opcję szaro-czerwoną(dodałam trochę niebieskiego i pomarańczu). Kolor szary, zwłaszcza popiel- uwielbiam!!!




Sikorki przerobione w gile?
Kochane- u mnie wszystko możliwe ;-D
I to tyle na dziś, lecę dumać nad innymi pracami...

Buziaki!
================================================

PS I Zapraszam wszystkie osoby, które bawiły się u mnie w 9/9, na candy TUTAJ



39 komentarzy:

  1. Przepiękna Ewuś! Taka delikatna i stonowana... Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napatrzeć się nie mogę, piękna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, zimowa kartka. Kolory jak najbardziej pasują. Przebrane sikorki doskonale udają gile (w końcu karnawał).
    P.S. Mam ogromną ochotę dołączyć do Twojej Hubciu zabawy słoiczkowej, bo wyczytałam, że spóźnialskich jeszcze przyjmiesz. Najpierw wystraszyłam się tempa, (jedna praca w tygodniu) ale skoro piszesz, że presji nie ma... to ja chętnie!
    Mogę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zimowa kartka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jest :) Wszystko jest świetnie wyważone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, karteczka jest cudna, a gile, które niegdyś były sikorkami to rewelacyjny pomysł.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancka karteczka. Szary kolor wygląda jak tafla lódu. Prwdziwa zima na karteczce i te gile... ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka !!!
    A te gile sikorkowe cudniachne !!!
    Buziaki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś - jestem oczarowana Twoją karteczką, jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ptaszki na gałązkach prezentują się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu! Urocza Karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego... i te rozkoszne ptaszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś cieszę sie ,że było mi dane poczekać cierpliwie na to co wymyślisz.Tamta kartka była świetna ,ale ta jest jeszcze lepsza,bo nie wiem czy wiesz ,ale uwielbiam ptaszki(proszę bez zbereźnych myśli,chodzi o te fruwające oczywiście haha).Fajna metamorfoza sikorek ,które po Twoim czary mary przemieniły się w gile.
    Dzięki za udział w zabawie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu bardzo ładna kartka. I taka delikatna.
    Mam jeszcze pytanie w związku z Twoją zabawą czy gdybym jeszcze chciała się przyłączyć to mogę i czy mogę wysłać zdjęcie słoiczka i kartki jednocześnie. Dopiero niedawno zobaczyłam tą zabawę,a pomysł jest rewelacyjny i praktyczny. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka jest śliczna, ma taki fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna jest ta karteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ptaszorki sikorko-gile :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze te ptaszki. Śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna kartka, bardzo fajnie zrobiona :) A sikorki w czerwieniach też wyglądają całkiem całkiem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancka karteczka - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka:) a ptaszki na niej przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie klimatyczne kartki :) Piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękną karteczkę stworzyłaś Ewuś. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kartka,stonowana,ale z pazurkiem,świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna karteczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. zimowa, ale ptaszki dla nie wiosenne, pozdrawwiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka zimowa, a jednocześnie ciepła :-)

    OdpowiedzUsuń