grubasek

środa, 23 września 2015

Obcykane

Chciałam serdecznie podziękować dziewczynom za cudne [prezenty!

Teresce( Haft krzyżykowy i biżuteria z koralików) za psikusa- na zdjęciu brak bona do sklepu "Na strychu"(a propos wysyłka jest jakas promocyjna obecnie- 4zł) i kolczyków, które już były w skrzyneczce z kolczykami.



Alince (Aliwero domowa pracownia niespokojnych rąk) za prezencik z okazji napisania przeze mnie 200 komentarza.



Prezenty sa naprawdę wspaniałe- jeszcze raz dziękuję Wam serdecznie!

Dziewuszki urodzinowe- przypominam, że na 14 października szykujemy conieco dla Dorotki co ma kota

Buziaki!

PS W zabawie karteczkowej mamy jeszcze 2 pary- ale fajnie:-D


16 komentarzy:

  1. Ależ wpaniałości :) ja też się niedługo pochwalę co wpadło w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenciorki :) zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z przedmówczyniami :) same wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale wspaniałe prezenty dostałaś , gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te prezenty

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prezenty, Ty to masz szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No super prezenciki. Ja tez właśnie dzis miałam okazję otworzy moje zalegle paczuszki które czekały na mnie w Krakowie :) Super są te Twoje prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń