grubasek

niedziela, 2 sierpnia 2015

Tylko kolczykarnia

Dziewuszki! 
Jak tam niedziela?
 U mnie bardzo leniwie,choć w porywach kończę układanie koraliczarni i pakowania dla was przesyłek(niektóre już od piątkowego wieczora zapakowane)- jutro wreszcie pójda w świat. Mały poślizg, ale mam nadzieję, że jak biżutki dojdą , to nie będziecie mi miały tego za złe.

Bardzo korci mnie, aby dorobić do bransoletki z poprzedniego posta wisior jagodowy, długi i....drugą parę kolczyków, bo pierwsza już "wyszła".

Majalenowo- wrzucam fotki. Jakoś dziwnie chudo wyszłam i tak się sobie w tej wersji spodobałam, że jak nie miałam zamieszczać zdjęcia, tak zamiesciłam ;-) Wersja saute- zero makijażu, fryz to nie wspomnę....(nos jakiś dłuższy?) Kolczyki zrobiłam sama- są duże- opal, ceramika i przekładka z cyrkoniami.



Uciekam, bo się gapię na tę nieprawdziwą, chudszą wersję samej siebie i w samozachwyt popadam...hahahahha

Buziaki!

PS Jakie , waszym zdaniem, pasują do mnie, do kręconych włosów kolczyki?


11 komentarzy:

  1. Cudne!!! No te z pewnością w 100% pasują! I to połączenie biała bluzeczka i Twoje ciemne włosy, no poprostu super! Aż ja wpadłam w zachwyt... to chyba przez te kolczyki ;)
    Pięknie Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki bardzo ładne i idealnie pasują do kreacji. A na zdjęciu nie wyszłaś szczupło tylko jesteś szczupła, więc tak wyszłaś. A co do zdjęć i wagi to kiedyś powiedział mi jakiś fotograf, że zdjęcia dodają obiektowi średnio 5kg :(((. Ale co tam zdjęcia. Najgorsze są lustra w przymierzalniach sklepowych. Noszszszszsz przecież niektóre są jakby specjalnie tak powieszone żeby nie ukryła się ani jedna fałdka czy grudka celulitu. Mam ochotę rozwalić takie lustro jednym ciosem, ale jak sobie pomyślę, że potem 7 lat nieszczęścia to rezygnuję. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betko, mam spora nadwagę, BMI nie kłamie:-) Lustra w sklepach- antyreklama ciuchów. Z wyjątkiem h&m- tam wyszczuplają. Lubię tam chodzić:-D

      Usuń
  3. Ja tam uważam, że nie ma znaczenia to czy włosy są proste czy kręcone - wszystkie kolczyki pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ładnej kobiecie ładnie we wszystkim, więc jakie kolczyki byś nie ubrała będą Ci pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do takich włosków pasują chyba długie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kolczyki i bardzo ci pasują. Jesteś tak śliczna, że nie wiem czemu doszukujesz się u siebie jakiś wad.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, jakoś chudo? Nie jesteś przecież gruba. Na innych zdjęciach przynajmniej tego nie widać.
    A kolczyki do krótkich, kręconych włosów pasują chyba wszystkie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnemu we wszystkim ładnie:) !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale z Ciebie śliczna kobieta! A ta fryzura... no sexi po prostu! Kolczyki pięknie uzupełniają piękno właścicielki :D

    OdpowiedzUsuń