grubasek

czwartek, 29 stycznia 2015

Kiepsko

ze światłem i z czasem

Dziś obiecałam, że pokażę karteczkę Oli 
-> koniecznie zajrzyjcie TU







Była jeszcze pyszna czekolada  mohito! i herbatki:-)


Olu- bardzo dziękuję za pamięć- prezent sprawił mi niewymowną radość!!!

A tu na szybciutko finał wymianki smerfastycznej

Dostałam od Anity


Posłałam do Misiek77




Anito- dziękuję za smerfną karteczkę a Lidzi za zabawę!

Niestety to tyle na dziś - piszcie, kto chce być zmolestowany do wymianki karteczkowej, bo Dorotkę udało mi się zmolestować(choć jej mąż był temu przeciwny!). Możecie być na priv ;-)


Trzymajcie za mnie dziś kciuki, bo mam bardzo ciężki dzień..ech...


Buziam!




11 komentarzy:

  1. Ja też trzymam kciuki, aż mi klawiatura wariuje, ale poprawiam to co piszę, więc tego nie widać.
    Karteczka piekna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kartkę dostałaś od Oli :) Male dzieło!
    Te wszystkie smerfne rzeczy swietne, w takich momentach zaluje, ze scrapowanie to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki <3 Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana karteczki super, wszystkie :) A Tobie życzę żeby wszystko było po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki śliczne :) Teraz już chyba za późno na trzymanie kciuków, ale mam nadzieję, że dzień nie był aż tak ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia:) hawcik jest piekny na karteczce.

    OdpowiedzUsuń