grubasek

sobota, 15 listopada 2014

Prezenciki od Wandzi

Wyobraźcie sobie, że Wandzia, która miała przysłac do mnie w ramach zabawy z Artimeno, karteczkę wylosowała mnie w swoim candy! I tak w odstępie 2 dni przyszły do mnie od Niej 2 paczuszki :-) Zobaczcie, jakie cudowności!



Karteczka już stoi- a co!:"-)
A przydaśki powodują, że swędzą mnie ręce....

Wandziu- dziękuję raz jeszcze!!!

A tu jeszcze zobacznie drobiazgi, jaki poszły do promyka jako pocieszajka w mojej rozdawajce


Buziam Was słonecznie i mgliście!


7 komentarzy:

  1. no tak słonecznie i mgliście u mnie tez same cudowności pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. no i fajnie :) super prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogłabym się oprzeć, żeby z takich przydasi czegoś nie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęściara, takie super paczuchy , a Twoją nagrodę pocieszenia każdy by z radością dostał

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sie cieszę że sprawiłam Ci radość z prezencików:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym tego nie nazwała pocieszajką, to była prawdziwa wygrana w candy.:) Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję. Bransoletki pięknie się prezentują na ręku i wreszcie mogę je nosić do innych złotych ozdób.:)

    OdpowiedzUsuń