grubasek

niedziela, 22 czerwca 2014

Wyzwanko kolorystyczne

wstrzeliłam się dzisiaj, jak zwykle u mnie kamyczki poskładane  w całość czyli żadna rewelacja.

Ostatnio znów na złoto



                                       a tu jeszcze w połączeniu z moją ukochaną koralikową


Chciałąm Wam pokazac jeszcze przerobioną bransoleteczkę z różyczką. Na potrzeby sukienki i butów zmieniłam jej złote przekładki i z koralikowymi bransoleteczkami tworzy fajny zestaw.




jak Wam się podobają ze złotem?

Janielko , witaj! :-)

Buziam i dziękuję za komentarze!


7 komentarzy:

  1. świetny zestaw stworzyłaś- bardzo mi sie podoba całość bo w moich kolorach:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ze sobą wszystko zestawiłaś:) Elegantka z Ciebie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wyzwanie kolorystycznie idealnie!
    Śliczny i elegancki zestaw stworzyłaś - prawdziwa stylistka z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudnie to połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczne!!!! Piekny jest ten słoty sznur koralikowy! Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wszystko zestawiłaś - idealna harmonia :) Piękne kolorki, no i faktycznie, buty śliczne!!! :)

    OdpowiedzUsuń