grubasek

środa, 2 kwietnia 2014

Może wreszcie się uda

wrzucic zdjęcie kolczyków? Kolczyki takie zwykłe, a taka niezwykle trudna sprawa  w zrobieniu im zdjęcia. Chyba za czwartym podejściem wyszły :-)

Agat, swarovski, srebro.

Mam śliczne scrapki od Goi, więc pewnie wezmę się za karteczki wielkanocne. A że jestem noga w carapowaniu, to aż się boję zacząć ;-)

I wrzucam jeszcze podsumowanie głosowania.Jak na razie:

naszyjnik- 2 głosy
kolczyki- 2 głosy
bransoletka- 4 głosy

Jeśli ktoś się pojawi u mnie na blogu, nawet przez przypadek, to bardzo proszę o pomoc w podjęciu decyzji. Głosujcie!


Buziaki!

4 komentarze:

  1. biżu chyba wogle ciężko uchwycić na fotkach, chociaż moje bukiety też czasem ciężko "zmieścić" w obiektywie, śliczne, ja lubię takie nieskomplikowane formy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kolczyki Ci wyszły! Piękna faktura kamienia :)
    Ja uwielbiam wszystkie błyskotki, ale najczęściej noszę kolczyki. Z tym, że sama wiele sobie zrobiłam... Więc na cukieraska zagłosuję naszyjnikowego! O! Bo naszyjniki mi nie wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne kolczyki! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń