grubasek

czwartek, 10 kwietnia 2014

3...2...1...0...próba lift-a ;-)

Dziewczyny!
Zbierałam sięi zbierałam. A tak się zbierałam, że przed chwilką skończyłam.I konkurs też. Się skończył ;-)
Marzyło mi się zrobić lift pewnej konkursowej karteczki, ale nie mam pojęcia, czy to tak naprawdę jest dobrze zrobione. Zdjęcia kiepskawe, ale nie mogę się doczekać, żeby Wam pokazać, więc wrzucam.


Moją pracę zgłaszam na wyzwanie- a co mi tam ;-)



I moja próba







Bardzo Was proszę, oceńcie, doradzajcie.

Buziam!


7 komentarzy:

  1. a....jaka piękna:) bardzo mi się podoba, rozwijasz się kochana, super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, wspaniałe detale i kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam się na skrapkach, nigdy tego nie robiłam, ale karteczka robi wrażenie i bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Waaa! I Ty mówisz, że początkująca jesteś! Cudna kartka, kolorki i dodatki świetnie skomponowane!

    OdpowiedzUsuń